კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება და
მონაწილეობა.
შეხვედრის თარიღი:
18.04; 22.04; 24.04 -2019 წელი.
შეხვედრის /შხვედრების
თემა : ,,ინფორმაციულ - საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“.
შეხვედრის ორგანიზატორის
სახელი და გვარი: ირმა ბეგიაშვილი.
მონაწილე მასწავლებლების
რაოდენობა: 10
შეხვედრების მიზნის
აქტუალობა:
მასწავლებელთა ინტერესის სფეროს გაფართოება, საგაკვეთილო
პროცესის გამრავალფეროვნება ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენებით.
ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება, სასწავლო რესურსების
შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესის ეფექტურად წარმართვისათვის.
სამუშაო შეხვედრების
გეგმა
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი
საკითხები
|
1
|
18.04.2019
|
გაეცნობიან და მიიღებენ საჭირო
ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ როგორ შექმნან ონლაინ ინსტრუმენტების დახმარებით საგაკვეთილო
დამხმარე რესურსები.
შეისწავლიან რესურსის შექმნას: ა)youtube-დან ფილმის მონახვას და გადმოწერას.
ბ) Moviemaker-ით ვიდეოს შექმნა და დამუშავება.
გაეცნობიან მოთხოვნებს, თუ როგო
რი რესურსი უნდა აკმა
ყოფილებდეს რესურსის
შეფასების სქემას.
|
1.მასწავლებლები გაეცნობიან საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენების
მნიშვნელობას სასწავლო პროცესის ეფექტურად
წარმართვისათვის.
2.გაეცნობიან სხვადასხვა საგანმანათლებლო რესურსის ტიპებს.(Powerpoint-ის
პროგრამას, youtube, Moviemaker).
3.ისწავლიან მათი შექმნის და გამოყენების წესებს.
4.გაეცნობიან მოთხოვნებს,რომელსაც რესურსი უნდა აკმაყოფილებდეს .ნახავენ
საგამანათლებლო რესურსების შეფასების სქემას.
5. შეისწავლიან youtube-დან ფილმის მონახვას და გადმოწერას, ასევე
Moviemaker-ით ვიდეოს შექმნას
და დამუშავებას.
|
2
|
22.04.2019
|
შეხვედრის მიზანია მასწავლებლებმა ისწავლონ Pover point-ის პროგრამა ხმის ჩაწერის ფუნქციით
და
მეთოდი „მკითხველის თეატრის“ შექმნა, გაიგონ მისი მნიშვნელობა,თუ
როგორ დაეხმარებათ საინტერესო და მრავალფეროვანი რესურსი და მეთოდი მოსწავლებს ტექსტების
უკეთ გაგებასა და გააზრებაში.
|
როგორ ჩავწეროთ ხმა და რა უნდა გავითვალიწინოთ მეთოდი „მკითხველის თეატრი“-ის
გამოყენებისას
?
·
Powerpoint-ში მუშაობა
·
ხმის ჩაწერის ეტაპები.(რა უნდა გავი
თვალისწინოთ ხმის ჩაწერის დროს)
·
მეთოდი „მკითხველის თეატრი“ -ის გაცნობა და შექმნა.
·
მკითხველის თეატრის ჩატარება, ტექსტის განაწილება და როლების განსაზღვრა.
|
3
|
24.04.2019
|
დაგეგმავენ გაკვეთილე
ბს,ისწავლიან რესურსების რეფლექსიის შექმნას.
გაეცნობიან საპრეზენტაციო წარდგენის
ფორმას.
|
1.სამომავლო ნაბიჯების დაგეგმვა-როგორ გამოიყენებენ
მასწავლებლები პროგრამებს რესურსების შესაქმნელად.
2.საპრეზენტაციო ფორმის გაცნობა,powerpoint-ში მუშაობა.
3.როგორ დავწეროთ რესურსის
გამოყენების რეფლექსია.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
დასწრების ფურცელი N1.
შეხვედრის თარიღი: 18.04.2019 წელი.
შეხვედრის დრო: 13:30-16:00
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა: 10
შეხვედრის მიზანი:
მასწავლებელები გაეცნობიან საგანმანათლეპლო პროგრამებს,მიიღებენ საჭირო ინფორმაციას.
შეისწავლიან რესურსის შექმნას, youtube-დან ფილმის მონახვას და გადმოწერას,
Moviemaker-ით ვიდეოს შექმნას და დამუშავებას.
გაეცნობიან იმ
მოთხოვნებს, რომლებიც უნდა აკმაყოფილებდეს რესურსების შეფასების სქემას.ასევე,გაეცნობიან რესურსის
შეფასების სქემის კრირტერიუმებს.
N
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია.
|
1
|
ნანა გულვარდაშვილი
|
555556309
|
2
|
იზოლდა კაპანაძე
|
593793303
|
3
|
ნონა ნოზაძე
|
577316018
|
4
|
მაია კურტანიძე
|
557323039
|
5
|
გუმრუ ალიევა
|
577606854
|
6
|
ლალა ლეზგიევა
|
595922088
|
7
|
მაია ისკანდაროვა
|
577743164
|
8
|
გულბანიზ მახმუდოვა
|
577606806
|
9
|
სამირა ისაევა
|
577606650
|
10
|
ქამალა გასანოვა
|
595575889
|
დასწრების ფურცელი-2.
შეხვედრის თარიღი: 22.04.2019წელი
შეხვედრის დრო-13:30-16.00
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის სახელი,გვარი: ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა-10
შეხვედრის მიზანი
: მასწავლებლები შეისწავლიან Pover point-ის
პროგრამას ხმის ჩაწერის ფუნქციით და მეთოდს „მკითხველის თეატრის“ შექმნას, მის მნიშვნელობას,
ასევე თუ როგორ დაეხმარებათ საინტერესო და მრავალფეროვანი რესურსი და მეთოდი მოსწავლებს
ტექსტების უკეთ გაგებასა და გააზრებაში.
იმუშავებეენ
ტექსტზე ხმის ჩაწერაზე და მეთოდზე„მკითხველის თეატრი“(ტექსტის შერჩევა,როლების განაწილება...).
N
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია.
|
1
|
ნანა გულვარდაშვილი
|
555556309
|
2
|
იზოლდა კაპანაძე
|
593793303
|
3
|
ნონა ნოზაძე
|
577316018
|
4
|
მაია კურტანიძე
|
557323039
|
5
|
გუმრუ ალიევა
|
577606854
|
6
|
ლალა ლეზგიევა
|
595922088
|
7
|
მაია ისკანდაროვა
|
577743164
|
8
|
გულბანიზ მახმუდოვა
|
577606806
|
9
|
სამირა ისაევა
|
577606650
|
10
|
ქამალა გასანოვა
|
595575889
|
დასწრების ფურცელი-3.
შეხვედრის თარიღი: 24.04.2019წელი
შეხვედრის დრო:
13:30-16:00
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის სახელი,გვარი: ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა: 10
შეხვედრის მიზანი: მასწავლებლები დაგეგმავენ სამომავლო გაკვეთილებს. სხვადასხვა
საგნის პედაგოგები ერთმანეთს გაუზიარებენ გეგმებს,თუ როგორ გამოიყენებენ შესწავლილ
პროგრამებს საგაკვეთილო პროცესში.
ასევე,მნიშვნელოვანი იქნება საპრეზენტაციო ფორმის გაცნობა
და powerpoint-ში მუშაობა.
N
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია.
|
1
|
ნანა გულვარდაშვილი
|
555556309
|
2
|
იზოლდა კაპანაძე
|
593793303
|
3
|
ნონა ნოზაძე
|
577316018
|
4
|
მაია კურტანიძე
|
557323039
|
5
|
გუმრუ ალიევა
|
577606854
|
6
|
ლალა ლეზგიევა
|
595922088
|
7
|
მაია ისკანდაროვა
|
577743164
|
8
|
გულბანიზ მახმუდოვა
|
577606806
|
9
|
სამირა ისაევა
|
577606650
|
10
|
ქამალა გასანოვა
|
595575889
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება.
შეხვედრებში მონაწილე
მასწავლებელთა შემაჯამებელი უკუკავშირი
1.კოლეგებთან
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე
მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნონა ნოზაძე
გთხოვთ, შეაფასოთ შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ
გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: საჭიროდ ჩავთვალე, დავსწრებოდი კოლეგის მიერ ორგანიზებულ
შეხვედრას .ძალიან მინდოდა ამ რესურსების გამოყენება ჩემს პრაქტიკაში.
|
რით იყო ეს შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: ვისწავლე ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება, კოლეგებმა
ერთმანეთს გავუზიარეთ პროგრამები,რომლებშიც შეიძლება დამზადდეს ვიდეოგაკვეთილები.
კოლეგებთან
თანამშრომლობა და შეხვედრები დამეხმარება სულ სხვა კუთხით წარვმართო საგაკვეთილო
პროცესი.
|
რამდენად ეფექტური იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად გაამართლა
ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
2.
კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი:
ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე
მასწავლებლის სახელი და გვარი: გუმრუ ალიევა
გთხოვთ, შეაფასოთ შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ
გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: იმიტომ,რომ
ამ შეხვედრებში მიღებული ცოდნა და გამოცდილება სასარგებლო იქნება ჩემი პროფესიული
საქმიანობისათვის.ძალიან კმაყოფილი ვარ ამ შეხვედრებით , ბევრი საჭირო ინფორმაცია
შევიძინე.
|
რით იყო ეს შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: შეხვედრაში მიღებული ინფორმაცია დამეხმარება საგაკვეთილო
პროცესის დაგეგმვაში,მომზადებასა და ჩატარებაში.ყველა შეხვედრა იყო საინტერესო და ნაყოფიერი.
|
რამდენად ეფექტური იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად გაამართლა
ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
3..კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: იზოლდა კაპანაძე
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მსურდა ,რომ ჩემი მოსწავლეებისთვის შემექმნა ისეთი საგაკვეთილო
რესურსები,რომლებიც სწავლის ინტერესს გაუღვიძებს,მოტივაციას შეუქმნის.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: შეხვედრებმა
საკმაოდ ბევრი შემძინა პროფესიული თვალსაზრისით.განსკუთრებით კმაყოფილი ვარ ამ საგანმანათლებლო
,ახალი პროგრამების ათვისებით.აუცილებლად შევქმნი ახალ რესურსებს გაკვეთილებისთვის.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o საშუალოზე მეტად
o სრულად
4.კოლეგებთან
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაია კურტანიძე
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მე ძალიან მაინტერესებდა ეს ტრენინგი,რადგან თავის
დროზე ვერ მივიღე მონაწილეობა მასწავლებელთა სახლის მიერ დაგეგმილ ტრენინგში.ამიტომ
ძალიან გამიხარდა,როდესაც გავიგე,რომ ამ
სამუშაო შეხვედრებში მოგვეცემოდა საშუალება გვესწავლა რესურსების შექმნა ონლაინ
ინსტრუმენტების გამოყენებით.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: მე
იმედი მაქვს,რომ შეხვედრაზე მიღებული ინფორმაცია დამეხმარება საგაკვეთილო პროცესში,ასევე,შევქმნი
რესურსებს,რომლებიც დამეხმარება პროფესიულ წინსვლაში.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად
5. კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ქამალა
გასანოვა
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მე შეხვედრებში
მონაწილეობა მინდოდა იმიტომ,რომ მიღებული ინფორმაცია და შეძენილი ცოდნა ჩემს პროფესიულ
განვითარებასა და წინსვლაში დამეხმარება.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: კოლეგებთან
შეხვედრები, მათი გამოცდილების გაზიარება ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანი იყო.ჩემი
უფროსი კოლეგების დახმარება და გამოცდილება ჩემთვის მეტად ღირებულია.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად
6. კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ლალა ლეზგიევა
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი:
მე მსურდა, რომ ამ შეხვედრებში მონაწილეობის მიღებით ამემაღლებინა ჩემი ცოდნა და
გმოცდილება.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: კოლეგებთან
შეხვედრები და თანამშრომლობა დამეხმარება,რომ მობილიზაცია გავუკეთო მიღებულ ცოდნასა
და გამოცდილებას და შევქმნა ისეთი საგაკვეთილო რესურსები, რითაც მოტივაცია გავუღვიძო
ჩემს მოსწავლეებს.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
7. კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაია
ისკანდაროვა.
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მე საჭიროდ
ჩავთვალე ,დავსწრებოდი კოლეგის მიერ
ორგანიზებულ შეხვედრებს აღნიშნულ თემაზე,რათა შემევსო და სრულყოფაში მომეყვანა ჩემი ცოდნა.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: კოლეგებთან თანამშრომლობა და შეხვედრები დამეხმარა იმაში,რომ,სულ
სხვა კუთხით წარვმართო საგაკვეთილო პროცესი.ვარ უფრო მოტივირებული.ჩვენ გვქონდა საინტერესო
საუბრები და მსჯელობა გვქონდა თვითოეული განსახილველი თემის გარშემო.შეძენილ ცოდნას
მოვარგებ საგაკვეთილო პროცესს.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრის
ორგანიზატორი მასწავლებლის რეფლექსია.
მასწავლებლის სახელი
და გვარი: ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრების თარიღი: 18.04,
22. 04, 24.04-2019.
შეხვედრების თემა: ,,ინფორმაციულ- საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
სასწავლო პროცესში’’.
ჩავატარე სამი სამუშაო
შეხვედრა :
I - სამუშაო შეხვედრის
მიზანი იყო საგანმანათლებლო რესურსების გაცნობა . მასწავლებლებმა მიიღეს საჭირო ინფორმაცია თუ როგორ
შექმნან ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენებით რესურსები გაკვეთილებისთვის.
ამ შეხვედრაზე შეისწავლეს
youtube- ში ფილმის მონახვა და გადმოწერა, ასევე Moviemaker-ით ვიდეოს შექმნა და დამუშავება.
გაეცნენ მოთხოვნებს, თუ როგორ უნდა შექმნან ამ პროგრამის საშუალებით
ნებისმიერი საჭიროების და მოთხოვნის რესურსი.
ჩვენმა მასწავლებლებმა
ბევრი ივარჯიშეს ამ პროგრამის დასაუფლებლად
და შექმნეს რამდენიმე რესურსი. შეხვედრის დასასრულს მასწავლებლები გაეცნენ იმ მოთხოვნებს, თუ როგორი რესურსი უნდა აკმაყოფილებდეს
შეფასების სქემას,განვიხილეთ შეფასების კრიტერიუმები.
II - შეხვედრის
მიზანი იყო მასწავლებლებს შეესწავლათ Pover point-ის პროგრამა ხმის ჩაწერის ფუნქციით
და მეთოდი „მკითხველის თეატრის“ შექმნა, გაიგონ მისი მნიშვნელობა,თუ როგორ დაეხმარებათ
საინტერესო და მრავალფეროვანი რესურსი მოსწავლეებს ტექსტების უკეთ გაგებასა და გააზრებაში.
III - შეხვედრის მიზანი
იყო გაკვეთილების დაგეგმვა რესურსების გამოყენებით.
ყველა მასწავლებელმა წარმოადგინა გეგმა. შემდეგ
ვიმუშავეთ საორეზენტაციო წარდგენის ფორმაზე,რომელიც საჭიროა საგაკვეთილო პროცესის
დროს და ბოლოს,როგორ დაცწეროთ რესურსის გამოყენების რეფლექსია.
კოლეგებთან ჩავატარე
გამოკითხვა-უკუკავშირი,რის შედეგადაც დავადგინე, რომ შეხვედრებმა ჩაიარა ეფექტურად, რომ მონაწილეთა მოლოდინები გამართლთლდა.
ვფიქრობ, რომ
შეხვედრის მიზნებიდან გამომდინარე მაქსიმალურად მივაღწიე შედეგს, რადგან მასწავლებლებმა
ყველა განხილული საკითხი ჩათვალეს მნიშვნელოვნად.
ამ შეხვედრებმა მაჩვენა,
რომ ნამდვილად საჭიროა ასეთი თანამშრომლობითი
შეკრებების ხშირად ჩატარება, ერთმანეთისათვის
იდეების, მოსაზრებების გაზიარება. მართალია, შევეცადე, ყველაფერი სრულყოფილად გადმომეცა, მეჩვენებინა, მაგრამ დამრჩა
კიდევ სხვა საკითხებიც, რომლებსაც ალბათ, შემდეგი,
სხვა შეხვედრების დროს განვახორციელებ.
ვფიქრობ, ჩატარებული
შეხვედრების ძლიერ მხარედ შეიძლება ჩაითვალოს მასწავლებელთა ძლიერი მოტივირება და დაგეგმილ
აქტივობებში მაქსიმალური ჩართვა.მომდევნო, მსგავსი შეხვედრების ჩატარების შემთხვევაში
გავითვალისწინებ მასწავლებელთა საჭიროებებს და შესაძლებლობებს.
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება და
მონაწილეობა.
შეხვედრის თარიღი:
02.05;
06.05; 08.05 - 2019 წელი.
შეხვედრის /შეხვედრების
თემა: ,,ინფორმაციულ - საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“.
შეხვედრის ორგანიზატორის
სახელი და გვარი: ირმა ბეგიაშვილი.
მონაწილე მასწავლებლების
რაოდენობა: 8
შეხვედრების მიზნის
აქტუალობა:
მასწავლებელთა ინტერესის სფეროს გაფართოება, საგაკვეთილო
პროცესის გამრავალფეროვნება ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენებით. მეთოდების „რეიტინგი“,
„არეული თანმიმდევრობა“ გაცნობა.
ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება, სასწავლო რესურსების
შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესის ეფექტურად წარმართვისათვის.
სამუშაო შეხვედრების
გეგმა
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი
საკითხები
|
1
|
02.05.2019
|
გაეცნობიან რესურსებს,
მიიღებენ საჭირო ინფორმაციას
,თუ როგორ შექმნან ონლაინ ინსტრუმენტების დახმარებით საგაკვეთილო დამხმარე რესურსები.
შეისწავლიან
სხვადასხვა ეფექტის შექმნის საშუალებებს Powerpoint-ის
გამოყენებით.(მეთოდი „არეული თანმიმდევრობა“)
გაეცნობიან მოთხოვნებს,თუ როგო
რი რესურსი უნდა აკმა
ყოფილებდეს რესურსის
შეფასების სქემას.
|
1.მასწავლებლები გაეცნობიან საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენების
მნიშვნელობას სასწავლო პროცესის ეფექტურად
წარმართვისათვის.
2.გაეცნობიან
თუ, როგორ შეიძლება პროგრამა Powerpoint-ი გამოვიყენოთ
იმისათვის, რომ აქტივობა გავხადოთ ინტერაქტიული. შეისწავლიან გააზრებული კითხვის
უნარის განვითარებაზე ორიენტირებულ მეთოდს - „არეული თანმიმდევრობა“.
3.ისწავლიან მათი შექმნის და გამოყენების წესებს.
4.გაეცნობიან მოთხოვნებს,რომელსაც რესურსი უნდა აკმაყოფილებდეს .ნახავენ
საგამანათლებლო რესურსების შეფასების სქემას.
5. სავარჯიშოს შექმნა.
|
2
|
06.05.2019
|
შეხვედრის მიზანია მასწავლებლებმა ისწავლონ Trigger და animacion ეფექტების
გამოყენების ინსტრუქცია. ასევე გაეცნობიან, თუ როგორ დაეხმარებათ საინტერესო და მრავალფეროვანი
ეფექტები მოსწავლეებს ტექსტების უკეთ გაგებასა და გააზრებაში.
|
როგორ შევქმნათ სხვადასხვა ეფექტები? ( Trigger და animacion)
·
საიტზე
მუშაობა
·
სხვადასხვა ეფექტების შექმნის ეტაპები. (
რა უნდა გავითვალისწინოთ
ეფექტების შესაქმნელად).
·
მუშაობა ნებისმიერ ტექსტზე ეფექტების დადებაზე.
|
3
|
08.05.2019
|
მასწავლებლები შეისწავლიან PoverPoint-ის დახმარებით მეთოდს „რეიტინგი“.
გაეცნობიან კითხვის რომელ ეტაპზეა ამ მეთოდის გამოყენება მიზანშეწონილი?
რა ტიპის ტექსტზე მუშაობისას შეიძლება მისი გამოყენება
და როგორ?
დაგეგმავენ გაკვეთილე
ბს, ისწავლიან რესურსების რეფლექსიის შექმნას.
გაეცნობიან საპრეზენტაციო წარდგენის
ფორმას.
|
1. PoverPoint-ის დახმარებით მეთოდი „რეიტინგი“ შესწავლა.
2.სამომავლო ნაბიჯების დაგეგმვა-როგორ გამოიყენებენ
მასწავლებლები პროგრამებს რესურსების შესაქმნელად.
3.საპრეზენტაციო ფორმის გაცნობა,powerpoint-ში მუშაობა.
4.როგორ დავწეროთ რესურსის
გამოყენების რეფლექსია.
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება
დასწრების ფურცელი N1.
შეხვედრის თარიღი:
02.05.2019 წელი.
შეხვედრის დრო:
13:00-16:00
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა: 8
შეხვედრის მიზანი:
გაეცნობიან რესურსებს, მიიღებენ საჭირო ინფორმაციას,
თუ როგორ შექმნან ონლაინ ინსტრუმენტების დახმარებით საგაკვეთილო დამხმარე რესურსები.
შეისწავლიან სხვადასხვა
ეფექტის შექმნის საშუალებებს Powerpoint-ის
გამოყენებით. გაეცნობიან იმ
მოთხოვნებს, რომლებიც უნდა აკმაყოფილებდეს რესურსების შეფასების სქემას. ასევე,გაეცნობიან რესურსის
შეფასების სქემის კრირტერიუმებს.
N
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია.
|
1
|
თაბრიზა ახმედოვა
|
577934473
|
2
|
ნაიდა შამილოვა
|
577414367
|
3
|
ნონა ნოზაძე
|
577316018
|
4
|
მაია კურტანიძე
|
557323039
|
5
|
მაია ისკანდაროვა
|
577743164
|
6
|
ლალა ლეზგიევა
|
595922088
|
7
|
მარიამ წოწოლაშვილი
|
577626769
|
8
|
ნაილა პირიევა
|
577606815
|
დასწრების ფურცელი
N2.
შეხვედრის თარიღი:
06.05.2019წელი
შეხვედრის დრო: 13:00 -16:00
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის სახელი,გვარი: ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა: 8
შეხვედრის
მიზანი : მასწავლებლები შეისწავლიან Trigger და animacion ეფექტების გამოყენების ინსტრუქციას.
ასევე გაეცნობიან, თუ როგორ დაეხმარებათ საინტერესო და მრავალფეროვანი ეფექტები მოსწავლებს
ტექსტების უკეთ გაგებასა და გააზრებაში. იმუშავებენ ტექსტებზე ეფექტების დადებაზე.
N
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია.
|
1
|
თაბრიზა ახმედოვა
|
577934473
|
2
|
ნაიდა შამილოვა
|
577414367
|
3
|
ნონა ნოზაძე
|
577316018
|
4
|
მაია კურტანიძე
|
557323039
|
5
|
მაია ისკანდაროვა
|
577743164
|
6
|
ლალა ლეზგიევა
|
595922088
|
7
|
მარიამ წოწოლაშვილი
|
577626769
|
8
|
ნაილა პირიევა
|
577606815
|
დასწრების ფურცელი N3.
შეხვედრის თარიღი: 08.05.2019წელი
შეხვედრის დრო: 13:00 -16:00
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის სახელი,გვარი:
ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა: 6
შეხვედრის მიზანი: მასწავლებლები შეისწავლიან PoverPoint-ის დახმარებით
მეთოდს „რეიტინგი“. გაეცნობიან კითხვის რომელ ეტაპზეა ამ
მეთოდის გამოყენება მიზანშეწონილი? რა
ტიპის ტექსტზე მუშაობისას შეიძლება მისი გამოყენება და როგორ? დაგეგმავენ
სამომავლო გაკვეთილებს, ისწავლიან რესურსების
რეფლექსიის შექმნას. გაეცნობიან საპრეზენტაციო
წარდგენის ფორმას.
სხვადასხვა საგნის პედაგოგები ერთმანეთს გაუზიარებენ
გეგმებს,თუ როგორ გამოიყენებენ შესწავლილ პროგრამებს საგაკვეთილო პროცესში.
N
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია.
|
1
|
თაბრიზა ახმედოვა
|
577934473
|
2
|
ნაიდა შამილოვა
|
577414367
|
3
|
ნონა ნოზაძე
|
577316018
|
4
|
მაია კურტანიძე
|
557323039
|
5
|
მაია ისკანდაროვა
|
577743164
|
6
|
ლალა ლეზგიევა
|
595922088
|
7
|
მარიამ წოწოლაშვილი
|
577626769
|
8
|
ნაილა პირიევა
|
577606815
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება.
შეხვედრებში მონაწილე
მასწავლებელთა შემაჯამებელი უკუკავშირი
კოლეგებთან
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე
მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნონა ნოზაძე
გთხოვთ, შეაფასოთ შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ
გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: საჭიროდ ჩავთვალე,დავსწრებოდი კოლეგის მიერ ორგანიზებულ
შეხვედრას. ძალიან მინდოდა ამ რესურსების გამოყენება ჩემს პრაქტიკაში.
|
რით იყო ეს შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: ვისწავლე ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება, კოლეგებმა
ერთმანეთს გავუზიარეთ პროგრამები,რომლებშიც შეიძლება დამზადდეს ვიდეოგაკვეთილები.კოლეგებთან
თანამშრომლობა და შეხვედრები დამეხმარება სულ სხვა კუთხით წარვმართო საგაკვეთილო
პროცესი.
|
რამდენად ეფექტური იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად გაამართლა
ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
1
.კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე
მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნინო ყულიაშვილი
გთხოვთ, შეაფასოთ შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ
გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: იმიტომ,რომ
ამ შეხვედრებში მიღებული ცოდნა და გამოცდილება სასარგებლო იქნება ჩემი პროფესიული
საქმიანობისათვის.ძალიან კმაყოფილი ვარ ამ შეხვედრებით , ბევრი საჭირო ინფორმაცია
შევიძინე.
|
რით იყო ეს შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი:შეხვედრაში მიღებული ინფორმაცია დამეხმარებასაგალვეთილო
პროცესის დაგეგმვაში,მომზადებასა და ჩატარებაში.ყველა შეხვედრა იყო საინტერესო და ნაყოფიერი.
|
რამდენად ეფექტური იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად გაამართლა
ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
3..კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნაიდა შამილოვა
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მსურდა ,რომ ჩემი მოსწავლეებისთვის შემექმნა ისეთი საგაკვეთილო
რესურსები,რომლებიც სწავლის ინტერესს გაუღვიძებს,მოტივაციას შეუქმნის.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი:შეხვედრებმა
საკმაოდ ბევრი შემძინა პროფესიული თვალსაზრისით.განსკუთრებით კმაყოფილი ვარ ამ საგანმანათლებლო
,ახალი პროგრამების ათვისებით.აუცილებლად შევქმნი ახალ რესურსებს გაკვეთილებისთვის.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
o
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o საშუალოზე მეტად
o სრულად
4.კოლეგებთან
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაია კურტანიძე
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მე ძალიან მაინტერესებდა ეს ტრენინგი,რადგან თავის
დროზე ვერ მივიღე მონაწილეობა მასწავლებელთა სახლის მიერ დაგეგმილ ტრენინგში.ამიტომ
ძალიან გამიხარდა,როდესაც გავიგე,რომ ამ
სამუშაო შეხვედრებში მოგვეცემოდა საშუალება გვესწავლა რესურსების შექმნა ონლაინ
ინსტრუმენტების გამოყენებით.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: მე
იმედი მაქვს,რომ შეხვედრაზე მიღებული ინფორმაცია დამეხმარება საგაკვეთილო პროცესში,ასევე,შევქმნი
რესურსებს,რომლებიც დამეხმარება პროფესიულ წინსვლაში.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად
5. კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მარიამ
წოწოლაშვილი
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მე შეხვედრებში
მონაწილეობა მინდოდა იმიტომ,რომ მიღებული ინფორმაცია და შეძენილი ცოდნა ჩემს პროფესიულ
განვითარებასა და წინსვლაში დამეხმარება.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: კოლეგებთან
შეხვედრები, მათი გამოცდილების გაზიარება ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანი იყო.ჩემი
უფროსი კოლეგების დახმარება და გამოცდილება ჩემთვის მეტად ღირებულია.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
o
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად
6..კოლეგებთან
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თაბრიზა
ახმედოვა
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი:
მე მსურდა, რომ ამ შეხვედრებში მონაწილეობის მიღებით ამემაღლებინა ჩემი ცოდნა და
გმოცდილება.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: კოლეგებთან
შეხვედრები და თანამშრომლობა დამეხმარება,რომ მობილიზაცია გავუკეთო მიღებულ ცოდნასა
და გამოცდილებას და შევქმნა ისეთი საგაკვეთილო რესურსები, რითაც მოტივაცია გავუღვიძო
ჩემს მოსწავლეებს.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
o
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
7 .კოლეგებთან შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებელი: ირმა ბეგიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაია
ისკანდაროვა.
გთხოვთ, შეაფასოთ
შეხვედრების ეფექტურობა:
.რატომ გსურდათ ჯგუფის სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა?
პასუხი: მე საჭიროდ
ჩავთვალე ,დავსწრებოდი კოლეგის მიერ
ორგანიზებულ შეხვედრებს აღნიშნულ თემაზე,რათა შემევსო და სრულყოფაში მომეყვანა ჩემი ცოდნა.
|
რით იყო ეს
შეხვედრა /შეხვედერები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
პასუხი: კოლეგებთან თანამშრომლობა და შეხვედრები დამეხმარა,სულ სხვა
კუთხით წარვმართო საგაკვეთილო პროცესი.ვარ უფრო მოტივირებული.ჩვენ გვქონდა საინტერესო
საუბრები და მსჯელობა გვქონდა თვითოეული განსახილველი თემის გარშემო.შეძენილ ცოდნას
მოვარგებ საგაკვეთილო პროცესს.
|
რამდენად ეფექტური
იყო ტრენინგი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
რამდენად
გაამართლა ტრენინგმა თქვენი მოლოდინი?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
მიაღწია თუ არა
ტრენინგმა დასახულ მიზანს?
o ნაკლებად
o საშუალოდ
o სშუალოზე
მეტად
o სრულად.
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის რეფლექსია.
მასწავლებლის სახელი
და გვარი: ირმა ბეგიაშვილი
შეხვედრების თარიღი- 02.05; 06. 05;
08.05.- 2019 წელი
შეხვედრების თემა: ,,ინფორმაციულ - საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
სასწავლო პროცესში“.
ჩავატარე სამი სამუშაო
შეხვედრა :
I - სამუშაო შეხვედრის
მიზანი იყო
საგანმანათლებლო რესურსების გაცნობა . მასწა ვლებლებმა მიიღეს საჭირო ინფორმაცია თუ როგორ
შექმნან ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენებით რესურსები გაკვეთილებისთვის. ამ
შეხვედრაზე მასწავლებლებმა შეისწავლეს PowerPoint-ის
გამოყენებით სხვადასხვა ეფექტების შექმნა. ასევე თუ, როგორ
შეიძლება ეს პროგრამა გამოვიყენოთ იმისათვის, რომ აქტივობა გავხადოთ ინტერაქტიული.
შეისწავლეს გააზრებული კითხვის უნარის განვითარებაზე ორიენტირებულ მეთოდი - „არეული
თანმიმდევრობა“.
ჩვენმა მასწავლებლებმა
ბევრი ივარჯიშეს, იმუშავეს ამ პროგრამის და მეთოდის დასაუფლებლად სხავადასხვა დანართებში, რომელიც, გამოადგებათ ქართული ენის, ისტორიის და ინგლისურის გაკვეთილებზე.
შეხვედრის დასასრულს
მასწავლებლები გაეცნენ იმ მოთხოვნებს, თუ როგორი
რესურსი უნდა აკმაყოფილებდეს შეფასების სქემას, განვიხილეთ შეფასების კრიტერიუმები.
II - შეხვედრის
დროს მასწავლებლებმა ისწავლეს Trigger და animacion ეფექტების გამოყენების ინსტრუქცია.
ასევე გაეცნენ, თუ როგორ დაეხმარებათ საინტერესო და მრავალფეროვანი ეფექტები მოსწავლებს
ტექსტების უკეთ გაგებასა და გააზრებაში. იმუშავეს
ტექსტებზე ეფექტების დადებაზე.
ამასთანავე, რა
აუცილებელი ეტაპები უნდა გავითვალისწინოთ მისი გამოყენების დროს, რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება.
III.- შეხვედრის მიზანი
იყო მასწავლებლებს შეესწავლათ PoverPoint-ის დახმარებით მეთოდი „რეიტინგი“ და
გაცნობოდნენ კითხვის რომელ ეტაპზეა ამ მეთოდის გამოყენება მიზანშეწონილი? რა ტიპის ტექსტზე
მუშაობისას შეიძლება მისი გამოყენება და როგორ? დაგეგმავდნენ გაკვეთილებს, ისწავლიდნენ რესურსების რეფლექსიის
შექმნას. ყველა მასწავლებელმა წარმოადგინა გეგმა. შემდეგ ვიმუშავეთ საპრეზენტაციო წარდგენის ფორმაზე,რომელიც
საჭიროა საგაკვეთილო პროცესის დროს და ბოლოს, როგორ დავწეროთ რესურსის გამოყენების რეფლექსია.
კოლეგებთან ჩავატარე გამოკითხვა-უკუკავშირი,რის შედეგადაც
დავადგინე, რომ
შეხვედრებმა ჩაიარა ეფექტურად, რომ მონაწილეთა მოლოდინები გამართლთლდა.
ვფიქრობ,რომ
შეხვედრის მიზნებიდან გამომდინარე მაქსიმალურად მივაღწიე შედეგს,რადგან მასწავლებლებმა ყველა განხილული
საკითხი ჩათვალეს
მნიშვნელოვნად.
ამ შეხვედრებმა მაჩვენა, რომ ნამდვილად საჭიროა
ასეთი თანამშრომლობითი შეკრებების ხშირად ჩატარება,ერთმანეთისათვის იდეების ,მოსაზრებების გაზიარება.
მართალია, შევეცადე, ყველაფერი სრულყოფილად გადმომეცა,
მეჩვენებინა, მაგრამ
დამრჩა კიდევ
სხვა საკითხებიც,რომლებსაც ალბათ,შემდეგი,
სხვა შეხვედრების დროს განვახორციელებ.
ვფიქრობ, ჩატარებული შეხვედრების ძლიერ მხარედ
შეიძლება ჩაითვალოს
მასწავლებელთა ძლიერი
მოტივირება და
დაგეგმილ აქტივობებში მაქსიმალური ჩართვა.მომდევნო, მსგავსი
შეხვედრების ჩატარების
შემთხვევაში გავითვალისწინებ მასწავლებელთა საჭიროებებს და
შესაძლებლობებს.
დიდებულია! ძალიან ბევრი გიშრომიათ.
ОтветитьУдалитьძალიან კარგია..
ОтветитьУдалитьკარგია.გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში
ОтветитьУдалить